måndag 13 april 2009

Tillbakablick!

Ni som följer vår blogg vet ju att jag skrev för ett tag sedan, att Oliver har fått nya skor och att jag lovade en bild på dem när jag hittat min usb-kabel till mobilen. Hittade den nyss så nu kan jag lägga ut bilder igen. Så här ser skorna ut, som han valde bland fyra olika par.


För några dagar sedan blev han förbannad när vi sa att han inte fick stå på en mugg som jag haft sedan jag själv var liten, och detta blev resultatet av min fina gamla mugg "snyft" hehe så kan det gå när man har arga barn.

min mugg i pluralis.

Nu ska jag gå ut med Oliver så att han får springa av sig lite energi, han börjar vara rastlös och tjatar om att få gå ut. Skriver mer ikväll.

Ha det bra så länge.
Kram på er

1 kommentar:

  1. Mugg i pluralis, fyndigt :) dock, tråkigt att den gick sönder :S

    Ung pappa till Inez

    SvaraRadera