tisdag 7 april 2009

Lite uppdatering.

Börjar med igår, då vi la om till sommardäcken på bilen. Den blev betydligt tystare och bekvämare att åka i för att vara en 245:a årsmodell 92. Sen va vi ute nästan hela dagen, passade på när det va så vackert väder och varmt i solen. Vi satte även in en stereo i bilen förvisso en gammal som vi ska byta ut till en ny senare men men det är bättre än ingen alls.

Idag så åkte vi in till Avesta och kikade efter en keps till mig men hittade ingen så vi gick runt och strosade lite istället, kan vara trevligt det med ibland=) Sen tog vi en fika för jag började bli yr av värmen. Dax att börja med hjärtabletterna nu, vill ju inte göra om samma misstag som när jag väntade Oliver haha, jag var ganska långt gången tror jag va i månad 7 då. Vi va in på COOP FORUM i västerås och handlade. När vi kommit till kassan och skulle betala började jag bli väldigt yr och det pirrade i hela kroppen, jag sa till Jens att jag inte mådde så bra och att jag går och sätter mig. Men jag hann inte fram till bänken, utan istället såg jag ut som ett fyllo (hörde jag i efterhand) och svimmade framför en gammal gubbe. Haha så här i efterhand när man fått höra vad som hände så är det ju bara sååååå pinsamt:-P Vill inte att det ska hända igen hehe.

Förövrigt så har vi promenerat lite i skogen nu på eftermiddagen och plockat in lite björkris, brukar inte påskpynta men det är fint med björkris med fjädrar i=) och Oliver tycker att det är roligt att hålla på med fjädrarna.

Kram på er alla där ute.

1 kommentar: