tisdag 28 april 2009

Orolig och rädd.

Är ganska trött idag, då jag blev rejält skrämd av ett mess som jag fick utav jens igår kväll, skriver mer om det lite längre ner tänkte börja med dagen. Igår så tänkte jag vara ute med Oliver men kände redan efter en kvart att jag fixar verkligen inte denna värme, så jag lockade in honom med att fråga om han ville bada och det ville han. Så väl inne satte jag honom i badet och lät honm bada tills vattnet blev kallt hehe, det gillade han. Sen så myste vi resten av eftermiddagen och kikade på tv ett tag, sen gick vi in på hans rum och lekte, efter det så ville han höra på en saga, och självklart så fick han det=) Så här spännande tyckte han att sagan var, som ni ser på han ansiktsuttryck på bilden nedan.

Haha, jag börjar ju känna mig ganska stor och ovig nu. Här e min mage nu i v 22+ 4dagar

Aja, nog om det. Senare på kvällen kring 22 tiden, får jag ett mess av min älskling som skrämde mig rejält, han hade hört på nyheterna att det är en man på 45år som blivit mördad söder om Fagersta och att mördaren hade stuckit i väg.
Jag blev alldeles kall inombords då vi bara bor 1,2 mil från fagersta.
Så jag kunde inte somna sen utan satt vaken tills jag stupade i soffan kring 02.30. Jag har hållt koll på aftonbladets, expressens och vlt:s hemsida av och till sedan igår natt och de har hittat en övergiven bil gömd i ett buskage strax utanför Fagersta, men gärningsmannen är fortfarande på fri fot. Även om risken är liten att han skulle komma hit till ett villaområde så är jag rädd ändå, för chansen finns ju nu när han springer till fots. Jag hoppas att jag kan somna tidigare ikväll.


Här kommer en fin bild på vår första påsklilja som har slagit ut i vår rabatt nu, hehe lite sent men det är vackra blommor.

Nu ska jag ha lite mys med Oliver, Vi ska äta jordgubbar med grädde. Sen ska vi kika på tv eller läsa en saga innan han ska sova. Vilket utav det får han själv välja=)

Ha det så bra
Kram på er alla.

1 kommentar:

  1. Vilken omtumlande dag :S Vilken fin mage du har fått :) Hur känns graviditeten nu då?

    SvaraRadera