söndag 19 april 2009

Ännu en dag!

Jaha, då sitter man här igen då:-). Idag gick det undan att natta grabben må jag säga hehe, han somnade på typ 3 min. Det tyckte ju jag va skönt, för då hinner man få lite lugnt i kväll innan man ska sova.

Sitter här och sätter in lite bilder i olika mappar så det inte ska vara så rörigt, och sen blir det ju lättare att hitta det man söker=). Har även plockat undan här hemma idag, så imorgon är det bara att dammsuga, skura och diska som behövs och tvätta då. Fast det får man ju göra jämt ändå när oliver skitar ner sina kläder hela tiden hehe. På tisdag så kommer Jens mamma och mormor hit, de ska fira mig lite i efterskott.

Sen ska jag bara slappa i soffan och se på en av mina favvo serier (en hel veckas avsnitt av "Våra bästa år") som jag har spelat in då Jens inte gillar den serien hehe. Så jag passar på att se den när han jobbar em/natt.

Ha det bra!
Kram på er=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar