lördag 4 april 2009

Jobbig tid för Oliver!

Idag, så va i in till Avesta en sväng och köpte nya skor till Oliver=) bild på skorna kommer så fort jag hittat min usb kabel till mobilen, då vi inte har skaffat en digitalkamera ännu. Skönt för honom att slippa de varma allvädersstövlarna dagar som dessa.

När Jens skulle åka och jobba så blev det väldigt jobbigt för Oliver då han har separationsångest just nu och är väldigt pappig. Han va fruktansvärt ledsen och ville inte att pappa skulle åka ifrån honom=(. Tillslut blev det även jobbigt för mig då jag varken fick krama om eller ens prata med honom på en halvtimma, jag försökte med allt med inget fungerade, värst va det nog för Oliver. Men tillslut så fick jag äntligen krama om honom och han satt i mitt knä och grät ut lille plutten.
Sen när han blivit på bra humör igen så tog vi på oss skorna och en tjockare tröja och gick ut, då vi hade ca 18grader varmt i solen idag "sköönt".

Sen va det dags att gå in och börja med middagen, när den va klar så vägrade han att äta, han smakade inte ens på den=(. Då tyckte jag att han kunde vara utan tills kvällsfikat och så blev det. Han fick bada ett ganska långt tag innan det va dags för kvällsfikat, men inte ens då ville han äta, blir lite bekymrad ifall han är på väg att bli sjuk igen, eller så är det för att han saknar pappa så OTROLIGT mkt. Vid ca 18.30 tiden så ringde pappa men då ville han (Oliver) inte prata med
honom, kanske va lika bra så att han inte blev ledsen igen.

Nu är han lagd och har ropat lite efter pappa, men även sagt att "pappa jobba" "pappa köj lattbil" hehe lilla godingen. Nu sover han tryggt i sin säng och pappa har lovat att Olli ska få väcka honom imorgon. Hoppas att det går bättre imorgon då Jens ska åka å jobba, men det visar sig då hur det går.

Nu ska jag ta mig en dusch och sen bara ta det lugnt innan sängdags=)
Ha det så bra där ute.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar