onsdag 8 april 2009

Regn regn regn!

Det började regna eller rättare sagt så öste regnet ner på eftermiddagen idag, så vi kunde inte gå ut. Vi brukar inte vara ute på förmiddagen när Jens ska jobba em/natt, då Oliver blir så ledsen när han inte får följa med pappa, så det fungerar bättre när vi går ut sedan han åkt iväg. Men vår plan om att förbereda honom och att han och pappa umgås så mycket det går kör vi stenhårt med ännu, vilket fortfarande fungerar, sen så får han vinka i fönstret på sitt rum som är närmast vår uppfart. Han har inte blivit ledsen en gång sedan vi började med vår ide'=).

Jag och Oliver har lekt mycket på hans rum idag och jag gjorde "baka liten kaka" på honom vilket han bara tokskrattar åt hehe. Sen är han så mysig när han rätt vad det är ropar eller säger "mamma älka dig osså" det värmer så gott i hjärtat, han säger så till pappa med=)

Annars har jag inte så mkt mer att till lägga mer än att jag kikar på våra bästa år och äter pringels chips och dipp och dricker coca cola:) och längtar efter min gubbe.

Ha det bra där ute. Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar