torsdag 16 april 2009

En helt fantastisk dag=)

Idag fyller jag 24 år och fick sitta med ögonbindel i en och en halv timma hehe. Det va bra ljust för ögonen när jag fick ta av den=). Vi var i Uppsala och jag hade en helt underbar heldag där tillsammans med Jens. Vi gick och kikade i alla möjliga affärer och den största överaskningen var att han tog med mig in i en erotikbutik hehe, fan vad många roliga grejjor det fanns där inne=P.
saker jag fått

En parfym

Filmen Patrik 1,5

Cdskivan Melodifestivalen 2009
Familjespelet Lika par leka bäst

Familjespelet Vinna eller försvinna




En körkortsutbildning av vår närmsta vän Helena! Vet inte hur jag ska kunna tacka henne för denna fantastiska present.

Jag har ännu inte riktigt smält att min STÖRSTA önskan har gått i uppfyllelse

Vi är rätt nyligen hemkomna så det har verkligen vart en heldag fylld med underbara upplevelser och trevliga butiker. Nu ska jag och Jens testa mitt spel Vinna eller försvinna och bara ha en fortsatt underbar kväll=)

Ha det bra där ute
Kram på er.

1 kommentar:

  1. Grattis på dig :) Patrik 1,5 är skit bra, väldigt bra för att vara svensk film :) Lätt som en hel trevlig dag du har fått vara med om ;) Hur var spelet då, värt att köpa?

    SvaraRadera