torsdag 9 april 2009

En trevlig dag=)

Idag så åkte hela familjen in till västerfärnebo och hälsade på Jens morbror, moster och kusin. Det va jättetrevligt att träffa hans kusin Åsa igen, då hon har flyttat till götet så ser man henne inte så ofta längre=(. Men man får passa på när hon kommer hem.
Oliver hade jätteroligt där för de har tre kaniner i en stor utebur (fd hönsgård) och han gick in där och förökte klappa dem men de skuttade iväg hehe=). Sen hjälpte han Karin att köra skottkärran det gillade han oxå.

Senare åkte Jens och jobbade, men jag och oliver stannade kvar ett tag till=).
Åsa körde hem oss strax innan kl 18.
När Oliver skulle sova så ville han inte riktigt, han steg upp efter ca 45 min då la jag honom igen och förklarade att det är sova dax nu.
Sen ringde Jens och Oliver kom upp igen då fick han prata med pappa, men blev fly förbannad efter en liten stund.
Han fick sitt första bakslag idag så jag blev tvungen att sitta hos honom tills han somnat, men han är duktig ändå.

Nu ska jag kika på dagens avsnitt av våra bästa år och bara gosa ner mig i soffan.
Kram på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar