fredag 17 april 2009

"Dagen efter...."

Hej å hå allesammans.

Idag är det dagen efter Jennys stora dag, som va till stor belåtenhet för henne. Hon har fortfarande inte kunnat smälta det här med körkortsutbildningen, som hon fick av vår fantastiska vän Helena.
Vi hade en jättemysig kväll igår, med familjespel och många skratt. Tror att klockan va kring halv två innan vi kom i säng, så det va perfekt med barvakt till idag. Vi hade en gemensam sovmorgon ända till klockan 11 idag. När det hände sist vet jag inte. Länge sen va det i alla fall.
När vi hade gjort bort alla bestyr här hemma åkte vill till mina föräldrar. Jag hade lovat dem att hjälpa till med en hage, som ska inhysa 1 get och 7 st ankor. Hagen blev färdig, men elen får jag dra en annan gång. Sen blev det middag kl 19.30. Bakad potatis stod på menyn, med tillhörande röror. Räkröra och skinkröra. Mumma!
Kl 20.30 va det så hemfärd, med en mycket mycket trött kille i bilen. Han vaknade 06.30 i morse, så det va förståeligt. Arg som ett bi va bitvis, och det slutade nästan med att han somnade. Men med lite skoj och trams från pappa gick det att hålla han vaken, och efter en del arga toner i samband med tandborstningen va det så dags att sova. Jag satt med honom i ca 5 min, sen va han väck.
I skrivande stund sitter vi nu i soffan, för att om en stund se "Patrik 1,5".
I morgon blir det fler nya rön här på bloggen.
Tills dess får ni alla ha det riktigt bra där ute, stora som små.

Sköt om er.
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar