söndag 4 april 2010

Tv-kväll

Hejsan hoppsan!
Kvällen har gjort entré, och man är skapligt trött efter en dags insamling av mjölk. Uppstigning strax innan två natten till idag. Men det va en bökig natt. Inte alls sovit som jag ska. Men men, tur det finns kaffe. Annars skulle jag nog gå under tror jag. Eftermiddagen har inte bjudit på så mycket. Jag har tagit det lugnt, och tar istället nya tag i morgon. Då har vi en liten utflykt som väntar, mer om det i morgon. Som bilden nedan visar, har vi en ny medlem i familjen. Han är på nåt sätt släkt med Homo Sap Jens, dvs mig. Nu är grabben lagd, och en likör väntar runt hörnet. Tv-kväll i soffan passar en trött och sliten gammal man.
Nu säger jag tack och hej, leverpastej, så hörs vi i morgon igen. Förhoppningsvis i en något piggare version.
Ha det bra alla:-)

1 kommentar:

  1. Han är sååå lik dej :o)
    Hoppas du-Jens får sova i natt.Hur det kommer att bli för våran del vet Vi ej....

    Kramar till Er!!!

    SvaraRadera