måndag 12 april 2010

Försenad uppdatering!

Hej hej!
Ledsen att jag inte skrev igår som jag skulle ha gjort, men jag orkade helt enkelt inte då jag har blivit förkyld=(. I lördags hade vi en mkt trevlig dag/kväll/natt. Det hela började med att Jens skruvade bort det sista på bilen, så nu behövs bara de nya grejorna införskaffas.
Senare på eftermiddagen åkte vi vidare till svärföräldrarna, där vi först inväntade Evelina , Peter och Kristoffer. När dom hade kommit så blev jag lite firad av Eve å Peter (bild på vad jag fick kommer längre ner)och sen blev det en välkomms drink, mkt god=). Sen åt vi tacos och drack gott. Efter det så satt vi å bara pratade å skrattade mkt, efter ett tag så gick vi upp å kikade på lite bilder som Eve å Peter hade med sig från deras resa i Australien=). Sen kikade vi på gamla diabilder vilket va riktigt kul. När eve å Peter hade åkt hem så blev jag även grattad av svärföräldrarna. Barnen kom i säng vid 23 tiden den dagen, men det gjorde inget tyckte vi då någon enstaka gång inte spelar någon roll. När dom va nattade satte vi oss och spelade kort (Hollywood). Kring 01 tiden kom vi i säng.
På söndag va det mkt utevistelse då det va ett underbart väder å varmt.
Här kommer bilderna.

Oiver leker med en radiostyrd bil som han fått av Hasse å Karin. Isabella har fullt upp med leksakerna på golvet. Sen hos farmor hamnade hon i sin hoppgunga som hon älskar att vara i, och Oliver lekte för fulla muggar.

Så här ser volvon ut just nu ganska så tomt va?
Jaha vem vill kramas med Jens?

På söndag när vi va ute högg oliver in på favorit leksaken, medan Isabella satt å mös i solen.

Vi såg även årets första tussilago, och en massa svanar som flög förbi (fick tyvärr inget foto av dom)
Medan de va ute så passade jag att smita upp på sidoboden för att kika lite bland våra grejor som vi har där, och till min lycka så hittade jag en tavla som min mamma gjorde när jag va liten=). Det är jag på kortet.
Charlie hjälpte till att hålla ett öga på barnen ;P. Sen kom Thord med lite hästsaker som jens å hans ex hade när de hade häst. Någon som är intresserad? 500:- för allt. (säljes ej styckvis)
Jag fick en efterlängtad krusbärsbuske (röda), dessa fina krokusar, ett presentkort på H&M och denna fina riskokare med tillbehör så man kan ångkoka fisk och grönsaker=).
Innan det va dags att åka hem så mös å busade Oliver lite med farfar. Väl hemma så satte vi Bella i sin gåstol som hon oxå verkar gilla skarpt, hehe hon tar sig ju fram snabbare vem gillar int det säg.
Nu ska jag fixa med middagen då min man snart är hemma, det blir stinas örtkyckling ,ris (ska inviga riskokaren) och currysås.
Ha en bra eftermiddag så hörs vi kanske ikäll beroende på hur jag känner mig=).
Kramar!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar