söndag 18 april 2010

kort-logg...

Hej på er!
Idag så har det inte hänt så mkt man kan väl säga typ samma som igår fast ingen bergare utan bara killemannen. Idag så klippte jag Oliver då han började bli lite långhårig å svettades för ingenting. Jag tycker att han blir väldigt lik min äldsta son Lukas när han är kortklippt. För er som inte vet hur lukas ser ut, (vilket inte jag heller vet, hur han ser ut idag alltså) Men när Lukas va tre år så såg han ut ungefär som Oliver gör nu: visst de är inte jättelika varandra men jag ser ändå många likheter, mellan Oliver och Lukas när han va i samma ålder.
När jag kikade ut, lite senare så upptäckte jag att det haglade på ordentligt, ja ni ser ju själva hehe. Men det försvann från backen tämligen snabbt.
Senare på kvällen innan barnen skulle nattas så passade jag på att bädda rent i våran säng. Medan jag gjorde det så undersökte Isabella skåpet där vi har sängkläderna för fulla muggar. (Kan ju finnas något spännande där inne hehe.)
Jens han jobbar nu, men är nog hemma si så där kring 01.30-02.30 kanske. Fast i hans jobb så vet man aldrig om något går snett så blir han ju ännu senare förstårs.
Nä nu ska jag sova ha en bra morgondag.
Kramar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar