tisdag 13 april 2010

Stolt över Oliver och vår

Hej på er!
Idag så har jag å barnen varit ute igen, härligt härligt=). Sen har oliver gått utan blöja sedan 09.15 då vi steg upp å ända tills han skulle lägga sig kl 19, dvs han har varit utan blöjan hela dagen, även när vi va ute=). Inte en enda olycka inträffade, är så stolt över honom. Jag tror att han kommer att fixa det imorgon med eller vad tror ni?
Nu ser man mer å mer vårtecken, igår så planterade jag lite blommor i vår rabatt och idag såg jag å Oliver årets första humla=).
Så här såg det alltså ut för två månader sen å man trodde aldrig att våren skulle komma.


Men det gjorde den för nu ser det ut så här=). Helt underbat att så mkt snö har försvunnit. Man ser nu varje dag att det har försvunnit mer snö. Som ni ser så är det ju inte så mkt kvar nu, visst finns det större fläckar å högar lite här å där, men de blir bara mindre å mindre=).

Nu ska jag mysa lite med mannen framför dumburken innan det är läggdags.
Ha en trevlig kväll.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar