onsdag 21 april 2010

sjuka barn och dålig sömn.

Hej hej!

Jaha, denna dagen har man bara gått på halvfart, då jag somnade av ren utmattning i soffan strax efter kl 02. Oliver kom in å väckte upp mig 06.30. Jag tog en temp på honom då han började se hängig ut i ögonen å då hade han 38,6 i feber, och när jag bytte till nattblöjan så hade han 38,8 så han fick en alvedon supp då han vägrar att ta flytande. Han har faktist sovit sedan dess, eller han har ju hostat en del med somnat om sen. Isabella tog jag oxå en temp på och hon hade 37,9 grader även hon fick alvedon då jag inte vet om hon är på väg att bli sjuk eller om det är tänder, för hon har varit pipigare än vanligt idag och har inte gärna ätit annat än välling. Jag skulle gissa på att det är tandsingar.
Jens la sig redan vid 18 tiden då han bara fick sova 30-60 min under natten å har dessutom jobbat en hel dag på det, stackarn. Jag hoppas att han sover bättre i natt.
Nä nu ska jag spela lite på facebook sen ska jag sova.
Godnatt på er!
Kramar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar