torsdag 15 april 2010

Inför imorgon.

Hejsan svejsan!
Idag åkte vi in till sala en sväng för att handla lite inför imorgon, då jag fyller 25.
Barnen skötte sig galant i vanlig ording när vi åker till Sala, Avesta m.m. Oliver hade fått lite pengar från farmor vid ett tidigare tillfälle så jag å Oliver gick till leksaksaffären medan Jens å Isabella gick åt ett annat håll. Vart vet jag inte då han sa att han skulle köpa present å att jag inte skulle vara så nyfiken hehe;P.
Mer info om vad som skett kommer i morgon då jag vet mer. Hmm, undra vad han ska fixa iordning med här hemma då jag inte får stiga upp samtidigt som honom. Det enda jag egentligen vet är att det tydligen kommer att synas att någon fyller år här hemma. Men samtidigt så får man ju se det positiva i att inte få stiga upp samtidigt haha SOVMORGON!!!! Skööönt.
Ha en bra kväll så hörs vi imorgon.
Kramar!

1 kommentar:

  1. GRATTIS JENNY!

    Hoppas Du får en fin dag med mycké presenter :)

    Kram!

    SvaraRadera