lördag 17 april 2010

Från igår!

Hej på er!

Här kommer lite bilder från igår.
Här är vi på väg in till fagersta för att handla lite. Isabella har en söt klänning med prickar och hello kitty och denna söta sommarhatt som hon har fått av sin kusin Inez. Under klänningen så har hon en rosa boddy med snorkfröken på och ett par vita lite mönstrade stumpbyxor. Oliver har ett par snygga mörkblåa jeans, en mörkblå polotröja å en väst å Kepsen kommer från hans faster som hon har köpt i Australien=).Dagen började med att jag inte fick stiga upp samtidigt som de övriga. När jag blev väckt vid tio tiden så hade Jens fixat till det så att det skulle synas att någon fyllde år, med ballonger å serpentiner:o). Tycker att det va väldigt gulligt av honom.


Jag fick denna fina å grymt sköna fotölj/stol.Fick även denna fina mugg (den kommer bli väl använd till mitt frukost te). När vi va in till sala i torsdags så köpte Oliver denna mini skateboard som jag skrev i det förra inlägget=).
Sen kom blombudet med dessa fina blommor från pappa å Karin och mina svärföräldrar. (dom rosa från svärföräldrarna och de gula å orange med tillhörande nalle från pappa å Karin)
Till middag så grillade vi en filé och delade på en flaska vin gott gott.
Sen när barnen hade somnat så satte vi oss å spelade lite kort medan Jens väntade på att pajen skulle bli klar. När det va det så blev jag utskickad till tv:n en stund, när han va färdig i köket så hämtade han mig å höll för mina ögon. När jag fick titta så hade han fixat iordning denna fina paj med ljus å allt. Kan ju upplysa om att denna äpple å kanel paj va suveränt god marsánsås till.

Jag hade en toppen dag igår med vackert väder och runt 18-20 grader varmt i solen:o). Vi avslutade dagen med mycket mys å en skål med godis å jag drack en alcoläsk medan Jens drack lite vin, medan vi kikade vad som fanns på tv. Vi hittade till slut en film vi ville se som gick på tv1000 och som vi bara hade missat en kvart på. Vi såg på "Jalla jalla" Den har vi sett förut men den är rätt rolig på sina ställen hehe.
Skriver ikväll igen om vad vi har gjort idag ska ta några bilder oxå.
Ha en bra dag så höres vi ikväll igen när barnen sover=).
Kramar





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar