tisdag 16 mars 2010

Städa.

Hej!

Jaha, idag så måste jag städa då min svärmor å svägerska kommer hit å hämtar Oliver idag.
Sen måste jag ju packa hans väska då han ska vara där till på torsdag. Det ska bli skönt med lite avlastning från honom när han är så förbaskat trotsig mot mig, det är så han kan gå en på nerverna. Men jag kommer samtidigt att sakna honom, trots hans envisa å döva beteende så är han min goa lille älskling=).

Men det är inte bara därför jag ska städa utan för att det behövs oxå, när det ligger leksaker å annat skit överallt. Idag vaknade Isabella kl 05.40 "Gääsp" 5min senare kom Oliver in till mig. Man är ju så lagom pigg idag. Efter frukost så fick Oliver duscha och bada lite i Bellas balja=). Just nu kikar han på playhousedisney och lillan sover som vanligt en stund denna tiden.

Nä nu lär jag sätta igång om jag ska bli klar någon gång. Ha en bra dag
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar