måndag 15 mars 2010

Gott och blandat..

Hej hej.

Idag har man varit på jobbet igen. Det har gått bra, ända tills man skulle åka till Ramnäs. Då har dom stängt av broskrället! Fick vackert backa tillbaka 30 meter och köra genom surahammar....av alla ställen. Det kostade mig tid. Man kanske skulle bli brosprängare...
Väl hemma väntade fru och barn, glada i hågen. Hade nog kunnat vara en vandrande pinne, och dom hade varit lika glada ändå.
I morgon är sista dagen innan man är ledig tre sköna dagar. Jag hoppas alla är friska, för extra körning blir det inte tal om.. Ska bara njuta........i en bar jag inte riktigt har......än.
I morgon ska även våran kille till farmor, och sova där ett par nätter. Hon skulle kunna få prenumerera på honom. Ett par ggr i månaden vore bra.
På onsdag ska vi till Hedemora. Flickan ska vara hos en god vän under några timmar. Då blir det bara jag och hustrun, vilket inte va igår direkt. Det ska bli jättekul.
Nu får jag inte skriva mer, då jag vill ha nåt att skriva om på onsdag kväll igen.
Nu ska jag sova om jag ska orka upp inatt.

på återskrivande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar