söndag 21 mars 2010

Jag ser det snöar, jag ser det snöar det va väl tråkigt hurra!

God morgon på er!

Kikar ut genom fönstret å ser att det snöar ute. Neeeej, tänker jag då. Jag vill inte ha mer snö nu, det räcker jag menar det är snart april och det snöar. Det är inte så vanligt här nere, det är ju nu snödropparna ska börja blomma men icke sa nicke.

Det kommer att bli en inne dag idag. Kommer kanske ta lite kort ändå på vad vi har gjort. Jens ska jobba idag igen men sen är han ledig mån-tis.

ha en bra dag så ses vi ikväll igen.
Kramen

1 kommentar:

  1. Ja Du vart tog VÅREN vägen?????
    Nu vräker ju snön ner :o(

    Gulligt av Dej att länka och med bild och allt :o)

    I dag blir jag också inne ska pyssla lite och laga lite god mat.L är på Ålbo där har de översvämning i källaren....inte kul!!!

    Sköt om Er!
    Kramar!!!

    SvaraRadera