fredag 26 mars 2010

Fem år idag=)....

Hej hej.
Idag har vi gått från att vara tre, till att vara sex stycken här hemma.
Mina två äldsta juveler är på besök under helgen.
Det som brukar vara en dag med diverse tjaffs, har varit en kanondag.
Dom har sköttsig väldigt bra, vilket gläder oss.
Sen firar jag och min kära hustru fem år idag. Idag, den 26/3, sågs vi för första gången vid busshållsplatsen i Skellefteå. En vigsel och två barn senare sitter vi här med lite bubbel och bara myser. Men dock inte i någon bar, hähä.
Idag har jag och barnen byggt med lego sen vi kom hem, medans Jenny har underhållit flickan.
Det blev musik på datorn lite zigenare, och då släppte barnen loss ordentligt, me sång och dans.
Nu är dom dock lagda för natten, och jag tror faktiskt att vi kan se fram emot morgondagen, om man ser till hur den här dan har varit.
I morgon ska vi gå ner till en tjärn vi har ett par hundra meter från huset. Vi ska göra en brasa och lära barnen lite om eld och natur.
Sen kommer farfar, farmor och farbror Kristoffer hit, eller som Oliver säger, "kifoffej".
Kifoffej fyller 20 år i morgon, så vi ska passa på att gratta honom lite.
Även min dotter Wilma ska få paket, då hon fyller 6 år nästa torsdag, 1/4.
Nu ska vi bubbla vidare i soffan.
Ha en riktigt bra kväll/morgondag.
Puss o kram....

1 kommentar: