onsdag 31 mars 2010

Hej hopp allesammans!

Nu är det kväll, och jag avnjuter en whiskey i lugn och ro.
Idag har vi varit in till fagersta en sväng och handlat. Frysen behövde fyllas på, då det började gapa tomt. Vidare har varit mest hemma, då jag sov en bit in på förmiddagen. Nu är jag ledig fram till på söndag, då den gode Lasse ska köra min lördag. Men inte blir det lugn och ro för det ine. Jag har ett volvoskrälle som det måste bli ordning på. Så i morgon blir det att ta väck bromsskiva, bromsok och hela stötdämparen med fjäder och allt. Muntert värre. Hur ska det gå med mina kontorsfingrar....skit under naglarna.....suck.
Under eftermiddagen va vi ut på gården en liten stund. Jag plockade ur morsans "moppebil" lite grann. Jenny gick mest och frös. Men det va ganska kallt ute, så vi gick in ganska snart igen.
På fredag tror jag det blir en sån där "göra-inget-dag", så till vida det inte krånglar med volvon som vanligt.
Nu ska jag strax fylla på glaset igen, då hustrun ska ta över med det tekniska, bilder och sånt som jag inte lärt mig ännu.




Oliver sitter och spelar, medan Isabella ser ut att fundera på vad storebror sysslar med, hehe..

Nu har våra påskliljor börjat blomma ut, så fint=)
Kring kl 19-19.30 så va det godnatt för våra två älsklingar=).
När de hade somnat så passade jag på att göra klart Olivers påskägg, som jag ska gömma ute imorgon efter lunch som han ska få leta=). Han fick vara med själv å välja färg. Ja våran son gillar rosa, men jag ser inget fel i det vill han ha rosa så självklart så ska han då få det=)!
Ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar