söndag 14 mars 2010

Promenad i solen.

Så här tyckte Isabella om sin lunch, så det fick bli flaskan istället....
Här va vi på språng.

Här har vi hunnit gå en bit.... Till Kärrgruvan=)
Detta är en av alla sevärdheter i norberg
Dessa skyltar hör till biden ovan.... Vi gick förbi dem sedan vände vi hemmåt.
Inte så långt kvar hem=)
Såg att våran ford är på väg att tina fram nu.....
Sedan blev det lite mys i solen för lillans del.....
och lek för den store=).......



Hej!
Jaha, i skrivande stund så sitter jag ensammen uppe, mannen har lagt sig då han ska stiga upp vid 02 tiden inatt. Som ni ser på bilderna ovan så har jag å mina små älsklingar varit på en skön promenad i dag, om vädret tillåter så blir det en promenad imorgon igen. På onsdag ska vi eventuellt åka till olivers gamla dagis (blåsippan) å hälsa på, så han får träffa sina kompisar. Vi har ingen att umgås med annars här i Norberg tyvärr, men önskar så väldigt mycket att vi hade det, dagarna blir så himla tråkiga för oss alla när Jens jobbar. Så vi försöker åka till hans dagis emellanåt så iallafall Oliver får någon att leka med.
Nä nu ska jag poppa lite popcorn å se på en film=). Efter det så blir det sängdags även för mig..
Godnatt å sov gott på er!
Puss o Kram










































2 kommentarer:

  1. Fin vår promenad Ni har gjort i solen.
    Där har Jag gått många gånger....Bodde i Kärrgruvan för många år sedan.Trundhem heter det och ligger till höger där du vände kan man säga.Och när Jag träffade Lars bodde Jag på Snödroppsstigen så den där vägen är vältrampad.

    Ha en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jenny om Du undrar nått om Bloggen så är det klart Jag hjälper Dej så gott Jag kan.

    Kram!

    SvaraRadera