måndag 29 mars 2010

Presenter m.m......

När jag å mannen min firade 5år (26/3-10) så gav jag honom denna bok om Michael Jackson (hans stora idol) Snacka om att han blev lycklig=). Jag fick andra säsongen av simpsons (en av mina favvo serier. Nu fattas bara säsong 3,4,5,6,7,9,10,11,och 12 hehe) Jag blev lika glad över den som mannen blev över sin bok.....
Idag köpte jag denna kruka med påskliljor, det kommer bli vackert när det blommar ut.

Min underbart söta lilla tjej, älskar henne så mkt man kan göra i hela universum...


I lördags så firade vi mannens lillebror som fyllde 20 år, vi firade även Wilma som fyller 6 på torsdag. Oliver som behöver nya kläder fick oxå paket. Han fick denna tuffa skinnjacka och.......
Denna fräna hatt. Idag åkte vi in till Avesta en sväng innan Jens skulle jobba för att köpa skor till Oliver. Vi stötte på Jens mormor som oxå skulle köpa skor. Hittade dessa snygga skor och Oliver sa direkt att "Dom vill jag ha." Sen gick vi å pratade en liten stund med Jens mormor å visade skorna som vi va på väg att betala. Men mormor insisterade på att hon ville köpa dom till honom. Efter mkt om å men så gav vi efter å lät henne köpa dom till Oliver, när dom ändå inte kostade mer än 180:-.
Visst blev han snygg? Han är väldigt stolt över sina nya kläder=). Älskar Oliver oxå så mkt man kan göra i hela universum.

Sedan blev det detta till middag.....
Efter maten så lekte jag å Oliver med pappas radiostyrda bil, vilket är VÄLDIGT populärt hos honom hehe.....
Ha en trevlig måndagsnatt/tisdagsmorgon/dag.
Kramen







1 kommentar:

  1. Vilken Cool kille, jättetuffa skor och jacka :)
    Ha en bra dag!
    //Jenny

    SvaraRadera