måndag 18 maj 2009

Sova borta.....

Idag så började snickaren och rörmockaren med att riva inne på toaletten, som nu bara är ett tomt rum med halva väggen uppriven, så att de kommer åt alla rören. Så nu måste vi ligga borta till nästa vecka någongång såvida det inte är fuktskadat. Men det ska nog gå bra, inatt ska vi sova hos vår goda vän Helena och hennes två döttrar:-), då Jens mamma ska jobba inatt och behöver sova imorgon.

Imorgon ska vi åka till sommarstugan, och då ska jag ta lite bilder och lägga ut här som jag har lovat. Vi får väl se vem som får största firren. Vem tror ni får den stösta fisken? Hoppas att Oliver är på bättre humör, då han vaknade på helt fel sida imorse.

Hehe Helenas yngsta dotter Frida sitter i soffan och säger "Jens är snyggast, Oliver är sötast men Jenny är hetast i rummet" (mest utsrtålning) haha... Vilka komplimanger man får. Hmmm, luktar det inte lite smör nu? Hehe:-). Nu ska jag vara lite trevlig med min gubbe och Helena då flickorna strax ska lägga sig för natten. De har ju skola imorgon.....

Ha en skön kväll allesammans
Kram kram

1 kommentar:

  1. Så skön flickan är ;) Jag tror att det blir du Jenny som får den största fisken :)

    SvaraRadera