fredag 8 maj 2009

Lite bilder från idag.....

En nyvaken kille som har lagt sig i vår säng för lite morgon mys=).
Senare under dagen så åkte vi bil ner till konsum för att handla lite, Jens släppte av oss och åkte sedan direkt till jobbet.....
Här är vi på väg hem i duggregnet som kom av och till....

Väl hemma, när vi hade ätit middag, så blev det lek och bus inne på grabbens rum=)

Puss puss på dig lilla dockan=)

9 gånger av 10 så gömmer han sig här under storasyrrans säng, när det är dax för ett blöjbyte fruktansvärt irriterande emellanåt faktist.

Detta är alltså vårt vackra väder hehe eller så är det inte så vackert kanske:-P, som vi haft hela veckan nu. Syns dock inte på bilden men regnet bara öser ner här, "spön i backen" som jag brukar säga=).
När Oliver hade somnat för natten och jag hade sett på dagens avsnitt av "våra bästa år" så städade jag undan i köket, och satte där efter igång att baka. Ville ha något att göra nu när Jens är ute och jobbar sitt sjunde nattpass (stackare).....Imorgon får vi äntligen en hel dag och kväll tillsammans igen som jag har längtat så mycket efter=)...Men då kommer han ju å andra sidan att vara hemma ända till nästa lördag=)

Mitt första bakverk blev denna goda choklad o kokos kaka=), den är dock inte så blek som den ser ut att vara på bilden, ljuset gör att den ser så blek ut, i verkligheten så är kokosen gyllenbrun=)

Sedan blev det dessa goda hallongrottor=)


Ha en bra kväll allesammans
Kram kram















2 kommentarer:

  1. Nu har hon utvecklats väldigt mycket på den senaste tiden och jag väntar på att hon ska vända sig mer från rygg till mage eller börja dra sig fram, hon har gjort vissa tendenser att det är nära nu :)

    SvaraRadera
  2. Nu har Ungaföräldrar en tävling för att fira att vi hade över 300 besökare och för att dela ut ett exemlpar en den populära kalkylen Budget Deluxé Edition 2009 + tillbehör.

    Tävla du också, HÄR.

    SvaraRadera