lördag 16 maj 2009

Lite blandat....

Hej svejs!
Jaha då sitter man här igen då:-P, Oliver har tränat massor på sin nya cykel idag och är hur lycklig som helst över den=).... Alltid roligt när det uppskattas det man köper till barnen. Som Jens skrev igår så handlade vi lite mer oxå som ni kommer att se på bilderna här nedan....
Just nu så sitter jag och kikar på Singing Bee, och småskrattar lite för att de sjunger så illa hehe, skulle själv aldrig skämma ut mig så i tv.
Snart ska jag plocka ut ALLT från toan, utom Tandborste, tandkräm, duschgrejjor, handtvål å dasspappret för de tar jag ut på måndag morgon innan gubbarna (snickaren, rörmockaren och elektrikern) kommer hit runt kl 07,30 eller 08.00. Vi ska nämligen få allting utbytt där inne, kan ju vara dax när det sitter en ca 39år gammal tapet där inne som det har blivit svartmögel på "urk"... Ska även få helt ny toalett och nytt handfat ja hela toaletten blir ny=).... Bilder på det kommer när allt är färdigt då får ni se före, under tiden de gör om och sedan resultatet=).
Här kommer alla bilder jag lovade=)

Vår nya digitalkamera (denna bilden är tagen med min mob, resten med kameran)
Denna radiostyrda bil fick min älskling som överaskning
Kunde inte motstå denna söta dress. (alla kläderna är köpta på H&M)Väldigt fin boddyMånga tycker nog att dessa brallor är för flickor, men själv tycker jag att det skulle passa lika bra på en liten kille. "Vill ju veta vem som sparkas snart ju"Väldigt söta mössor och sockar=)Mussepigg tofflor fick Oliver då han älskar allt som har med musse å co att göra.Han fick 6par nya kalsipper oxå fast ett par har han på sig å ett ligger i tvätten.Nya cykelnHeej vad det går

Överlycklig kille=).


Haha, ja nu har man och göra med att hjälpa honom att trampa framåt istället för bakåt+ att man lär ju akta tårna så han inte cyklar på dem. Men det är roligt att hjälpa honom då det är dax för honom att börja träna med det nu när han snart är 3år gammal.
Jens sitter och jobbar nu sen några timmar då hans ledigvecka är slut, Men vi har haft en underbar vecka tillsammans, med mycket mys och små utflykter med familjen. Har ju mest vart på hemmaplan, men det är oxå trevligt att bara få vara hemma och pyssla lite med dem man älskar.

Nä nu ska jag fortsätta att kika på tv, just nu tittar jag på Eurovision song contest finalen och hoppas ju så klart att Marlena vinner...
Ha en bra kväll allesammans där ute.
Kram på er.











1 kommentar:

  1. Den var frukansvärt bra, lite brutal bitvis men det gjorde ingenting. Bland de bästa svenska filmerna som jag sett :)

    Ung pappa till Inez

    SvaraRadera