lördag 22 maj 2010

Mor å dotter dag :o)!

Hej hej!
Idag strax innan 09.00 så åkte Jens och Oliver för att hämta Kristoffer, de tre skulle in till Willys sportfiske i Västerås för att fixa lite nya drag inför nästa vecka då Jens å Kristoffer ska åka till Lindkulla (onsdag till fredag) för att fiska å ha allmänt trevligt :o). Sen har Jens petat med volvon så det enda som är kvar på den nu är en ny halvsats till avgassystemet då det bara är typ kex kvar, när det är köpt å bytt så är det bara skatten som ska betalas å sen ska bilen besiktigas, ÄNTLIGEN är den snart körklar igen! Yippie :oD. När Jens å Krisse åker iväg ska Oliver vara hos Karin från Onsdags morgon å ev sova till torsdag, sover han inte hos karin så kommer han att sova hos farmor till torsdag istället, men det får dom två bestämma sins emellan. Jag å Isabella ska vara kvar hemma och ha en massa mys, precis som vi har haft idag. För övrigt så har inte jens å Oliver kommit hem ännu.
Medans dom har varit borta så har jag passat på att städa här hemma å när jag va klar med det så har jag å Isabella haft en massa mys :o), vi har även busat massor å sen tog vi en dusch tillsammans det va mysigt. I skrivande stund så har jag +19,4 grader varmt ute sköönt!! Isabella sover så sött för natten sedan ca 45 min, nu ska jag bara slappa resten av kvällen och invänta att mannen å sonen ska komma hem.
Jag å min älskade dotter på hennes dop dag (hon är 5 månader på denna bilden)
En av alla våra små pippfåglar=).
Ha en trevlig lördagskväll
KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar