onsdag 5 maj 2010

En uppgift!

Hej på er!
Jag och Jens fick för ett tag sedan en uppgift av Anette "Uttans blogg" som jag nu har gjort. Man fick faktist tänka en stund på vissa frågor, Jens kommer oxå att göra den någe tag å lägga ut här=).
Första bästis: Elin när vi gick på lågstadiet.
Första bilen: Har inte haft någon egen bil.
Första förälskelsen: Andreas.
Första husdjuret: Katt.
Första jobbet: Praktik på ett hunddagis.
Första köpta skiva: Minns ej.
Första precing: I öronen.
Första semestern på egen hand: Har inte rest utan sällskap.
Första riktiga kärleken: Jens.
Senaste alkoholdrycken: Cider (Peach & Vanilla flavour. 4,5%)
Senaste bilfärden: Ner på byn.
Senaste film: Beck.
Senaste ringda samtal: Till min man.
Senaste bubbelbadet: Det är väldigt många år sedan, minns inte när.
Senaste kyss: Igår
Senaste gången du grät: Lite drygt en månad sedan.
Senaste måltiden: Köttfärs å makaroner i en röra gott gott.
ÅTTA SNABBA!
Har du dejtat en av dina bästa kompisar?: Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet?: Japp i min älskade man.
Har du fastnat med blicken i någons uringning?: Jodå det har väl hänt.
Har du fått ditt hjärta krossat?: Ja.
Har du sagt att du älskar någon utan att mena det?: Nej.
Haft one night stands?: Ja en gång för väldigt länge sedan.
Har du busringt nån gång?: Absolut!
Sex saker du gjort idag?: Stigit upp, ätit frukost, kikat på tv, varit till distriktssköterskan, duschat barnen tillsammans och nattat mina små änglar.
Fem favoritsaker utan rangordning: Sängen, datorn, tv:n, mobilen och duschen.
Fyra personer du kan berätta allt för: Jens
Tre val: Tre val av vad då?
Rött eller blått?: Rött
Chips eller choklad?: Choklad såklart!
Sommar eller vinter?: Inget av dem, jag tycker bäst om våren och hösten.
Två saker du vill göra innan du dör?: Jag vill göra en massa saker.
En sak du ångrar?: Ja, det finns en men det stannar hos oss.
Ger nu denna uppgift vidare till: Ungaföräldrar, Mia tänker till och Finnjonna. Om ni vill såklart:o).
Ha en trevlig kväll.
Kramar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar