lördag 15 maj 2010

Bloggtorka?!?!?!?!?!?

Hej hopp!
Bloggtorka? Hmmm.... Ja det kan man nog säga, har inte haft en susning om vad jag ska skriva om. Nu i skrivande stund så är kl 01.12, å vad gör jag uppe nu? Det vet jag nog inte själv faktist. Jens har nyligen kommit hem från jobbet och ska jobba inatt igen (natt mot måndag).
Det har väl inte hänt så värst mkt här hemma, mer än att vi har varit sjuka en sväng men är friska nu. Eller jo föresten, det som har hänt är att Isabella har tagit 7-8 krypsteg nu=) och sen så har hon börja ställa sig upp mot saker, så nu gäller det att ha ögonen med sig så hon inte slår sig fördärvad när hor ramlar.
Igår (lördag) hade vi den varmaste dagen på detta år än så länge ca +30 i solen och +25 i skuggan "phu" Jag tycker inte om när det blir för varmt.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mera nu, har laggt upp lite bilder nedan som ni ser :o).

Köpte regnkläder till Oliver i fredags, ett nödvändigt inköp....

Igår (lördag) så har vi/Oliver varit ute en del eller jag satt mest på bron och lite inne i hallen då det blev för varmt (ca 30 grader varmt i solen). Här försöker han kasta vatten på mig hehe....

När vi gick in så fick Oliver duscha då han va dundersvettig, sen åt vi middag (potatissallad och rostbiff) Sen så fick han sitt lördagsgodis hehe alltid lika uppskattat :o).

Isabella hade fullt upp med att välja vilken leksak hon skulle leka med....

Jens och Isabella va in till sala en sväng i fredags, medans jag å Oliver va kvar hemma. När de kom hem så hade jens ett paket till Olli, denna gitarr fanns där i. Gissa om han blev glad? Som han har velat ha en ny gitarr sedan hans gamla olyckligtvis gick sönder då han snubblade å satte sig på den.


Lycklig kille....

Innan dotra skulle sova så åt hon en och en halv portion gröt, men denna gången åt hon visst men hela ansiktet hehe.....



Ha en trevlig Söndag, så hörs vi en annan dag
KRAMAR



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar