onsdag 26 maj 2010

Lugna gatan!

Hejsan svejsan!
I förmiddags så åkte mannen å sonen iväg, Oliver blev avsläppt hos Karin och åkte senare med farmor å faster hem till henne (faster alltså), där fick han åka traktor vilket va mycket uppskattat. När han va där så bestämde han sig, han ville sova hos farmor å farfar,(ringde tidigare å pratade med farmor, då hade de kommit hem till farmor å han va ute å körde en blå tramtraktor just då, men jag växlade några ord med honom ändå=).
Jens är vid sommarstugan, fast han sover nu han skulle visst upp i ottan imorgon. Han brukar stiga upp väldigt tidigt när han e där just för att få chansen att se de vilda djuren å sen fisket såklart hehe..
Jag har passat på att städa här hemma idag under dagen, sen har jag busat å myst med Isabella. Upptäckte sen till min förtvivlan att min soppa höll på att ta slut så jag hade inget annat val än att ta en promenad ner på byn för att handla, då det är lite drygt 3km till konsum enkelväg, slutade det med en 2 timmars promenad på totalt dryga 6km. (va längesedan jag promenerade så jag gick sakta, sen fick Bella en burk yoghurt innan vi gick hem). Så jag är rätt trött nu å börjar känna av ben å rygg värken, undra hur mkt träningsvärk man kommer ha imorgon haha!
Imorgon ska jag, Bella å en god vän åka till västerås en sväng, mer om det imorgon.
Nu ska jag sova.
Ha en trevlig morgondag.
KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar