måndag 24 maj 2010


Hej hej!
Sitter å funderar på vad jag å Isabella ska hitta på med under onsdagen å halva torsdagen mer än att ha en massa mys då Jens å Kristoffer ska iväg Onsdag morgon å fiska å kommer hem på fredag kväll. Oliver ska till Karin under dagen å ev natten han kanske ska sova hos farmor det vet vi inte ännu. Under fredagen kanske jag ska ta med mig mina två älsklingar till en lekpark här i Norberg om vädret tillåter. Idag har Oliver lekt ute en hel del=). Men under sen em å kväll har han som vanligt varit förjävlig å inte lyssnat på ett ord jag sagt åt honom. Trots plus att han har varit ganska trött idag, men men så kan det vara ibland. Bara att hoppas att det är bättre imorgon. Men har har ju självklart väldigt många bra sidor å stunder oxå=). Som idag när han va ute tex, då kom han in å sa "Mamma titta jag har plockat blommor till dig" hur sött va inte det då? Jag fyllde ett litet glas med vatten å satte ner blommorna där. Så även om han kan vara en riktig plåga emellanåt så älskar jag honom mer än livet självt. Detsamma gäller såklart min dotter, och min äldsta son.

Min fina lilleman

Här är vår fina hackspett som kommer för att äta. På denna bilden äter han/hon pölsa å potatisskal.

Hehe, ganska snygg ballong faktist.

Skriv gärna en komentar om ni har något bra förslag på vad jag å min dotter på 8 månader kan göra mer än att ha en massa mys....


Ha en trevlig Måndagskväll
KRAMEN





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar