tisdag 31 mars 2009

Förbannad son.

Idag på förmiddagen åkte vi ner till byn och handlade lite nödvändigheter som mjölk, bröd, mat m.m. sen när vi kom hem vägrade Oliver att följa med in, så jag blev tvungen att lyfta in honom, han blev rosenrasande och stod och bara skrek allt vad han kunde och grät samtidigt i ca 20min (ont i öronen hehe) när han hade lugnat sig lite så fick jag äntligen hålla om honom och säga lite lugnt att vi ska gå ut lite senare idag.

strax innan kl 14 så sa vi hejdå till Jens, för han skulle iväg och jobba nattskift. Oliver hade inte riktigt sluta gråta ännu men slutade ganska fort sedan pappa åkt iväg. Efter ca 30 min så skulle jag be lilleman att klä på sig men han hade somnat i soffan, inte undra på att han blev trött så som han skrek. väckte honom när han hade sovit i ca en timma och så gick vi ut en stund, det va nog tur att vi inte väntade tills efter middagen för då började det att regna här, vilket det fortfarande gör.

Jag har suttit och gjort en liten överaskning på datan åt Jens då vi ska fira vår fyraårsdag lite i efterskott på torsdag. Den dagen vi skulle ha firat dvs den 26/3-09 så jobbade Jens, därför får det bli lite i efterhand vilket också går bra=). Nu ska jag se på våra bästa år som jag brukar spela in då jag inte har tid att se det på dagarna. Sen tänkte jag sätta i en film (Notting Hill) skit bra film, och äta lite rabarberpaj som jag och Oliver har bakat idag med vaniljsås till mumma=).

Ha det gött.

1 kommentar: