måndag 30 mars 2009

Tänker!

Sitter här och kikar på spårlöst, idag handlar det om en kille som söker efter sin biologiska pappa i tyskland. Han fick veta först när han va 35 år att gubben hans mamma är med inte är hans biologiska pappa. Ska bli kul och se hur det går för honom när de möts=).

Oliver sov väldigt länge idag han vaknade stax efter kl 08. Tror att han sov igen lite efter helgen, då han blev väckt väldigt tidigt.

Funderar emellanåt på vad min älskade hälft tänker göra för mig när jag fyller år om ca två veckor, men jag ska inte tänka för mkt på det jag vet att det blir trevligt ändå=). Nu ska jag istället fundera på vad vi ska köpa till Jens pappa som fyller 60år nu på onsdag.

Men allra mest tänker jag på hur stor och stolt Oliver kommer att känna sig när han blir storebror. Men viss svartsjuka kommer det alla ggr att bli, fast det ska nog gå bra han kommer att få vara delaktig väldigt mkt han med. Längtar tills det är dags för lillasysster/lillebror att kika fram.

Får glädja mig åt att det bara är ca 5 månader kvar nu=). Samtidigt är det mysigt att känna hur det rör sig där inne i magen.
Hehe lilla gubben brukar komma till mig på morgonen när jag mår
illa och fråga:
-Mamma illa?
-ja, brukar jag säga sen kan jag inte hålla mig för skratt för han är såå söt när han svarar
-mamma sparka bebis magen=)
han är bara för mysig=).

Ha det så bra allesammans=)

1 kommentar:

  1. Så gulligt sagt, visst är det bra när man kan driva något mot de stora bolagen och att de kan ändra sig och erkänna att de hade fel :)

    SvaraRadera