söndag 22 mars 2009

Det sägs att man ska gå i kyrkan på söndagar, men jag har betydligt bättre saker för mig dagar som dessa. Idag står nämligen jobb på agendan. Ska bli skönt att få rulla iväg på vägarna. Idag fick jag sova till 10.30. Skönt. Igår lovade jag oliver att vi skulle bada idag, så det har vi hunnit med under förmiddagen. Han verkar för övrigt må lite bättre idag. Tempen ligger kring 38 grader, vilket är 1 grad mindre än igår. I skrivande stund sitter han och Jenny med lite lunch. Det visar sig hur mycket han får i sig.
Vädret idag är grått och trist. Det väntas tydligen snö under dagen, vilket får mig att se rött. Nu vill jag ha sol och vår. Dessvärre glömde jag dra upp båten i höstas, så det visar sig hur mycket som finns kvar av den. Det kanske bara är flisor kvar. Aja, det får bli en senare fråga. Den sitter antagligen kvar i isen, arma båtskrälle, suck.
Nu ska jag tillbringa lite tid med grabben, innan jag sticker och jobbar.
Ha det bra där ute. Vi hörs snart igen.

Puss o kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar