söndag 22 mars 2009

Lille plutten

Allt verkade så bra idag, Oliver verkade mkt piggare under hela dagen. Men sen på till middagen så rörde han knappt maten å var allmänt slöare igen. Då hade jag mina misstankar om att febern stigit igen, resten av kvällen så satt han i mitt knä och vi myste framför tv:n. När han fick nattblöjan tog jag en temp å mkt riktigt så hade jag rätt, han har 39,1 igen. Han fick alvedon och kröp ner i sängen. Jag hann lagom gå ut där ifrån så blev han ledsen och klagade på ont i huvudet, så jag la mig hos honom i hans säng tills han somnade. Stackarn va helt färdig han somnade inom 4 minuter.
Usch jag tycker så synd om honom, man vet ju själv hur det är att ha hög feber dvs skit jobbigt.
Hoppas att han får bli frisk snart.

Nu ska jag ta det lugnt en stund innan man måste lägga sig för att orka upp, sen vet man ju inte hur natten blir.
Ha det bra allesammans=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar