onsdag 25 mars 2009

kort-logg...

God afton allesamman.

Idag fick jag sovmorgon. Skönt. Skulle egentligen stigit upp 01.45, men idag fick jag sova till 07.30. Men i natt som kommer ringer klockan 03.00. Varför ska man sova bort hela dan för? Bättre att stiga upp före tuppen. I morgon är det KRAV-mjölk som ska samlas. 39000 liter blir det ungefär. Lagom att sälja på svarta marknaden, med dagens pris per kilo mjölk.
Nu i afton är oliver lite piggare. Febern är fortsatt hög, men han är piggare i allmänhet. Det hänger nog ihop med den tupplur han tog sig tidigare i eftermiddag+ en alvedon.
I skrivande stund så tittar han på "Emil och griseknoen". Jag får väl ta på mig skulden för att Emil har blivit en liten favorit, då jag med avsikt satt igång den när han velat se på nåt annat. Det gäller att påverka barnen medans det fortfarande går lätt.
Det blev en lite kortare logg idag, då jag lider lite av ämnesbrist.
Sköt om er alla där ute. På återhörande.

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar