onsdag 16 juni 2010

Bilderna blev i lite oårdning.....

Hej på er!
Ja som titeln säger så blev det lite oårdning bland bilderna idag, och jag ids inte rätta till det denna gången hehe. Idag så har jag Elisabeth och Isabella först varit ner till stan en snabbis, där vi köpte blommor till min mammas grav. Sedan traskade vi vidare dit (till graven alltså). Jag ville att vi skulle gå förbi mitt gamla hem vilket vi oxå gjorde då det ändå var åt samma håll, här nedan så ser ni det fast dom som bor där nu har gjort om en hel del tyvärr till det sämre, tycker jag då.
När vi bodde där så hade vi en fin altan längst hela huset, fast det va bara halva som hade tak och det va mkt finare än detta.
Detta gula dubbelgarage hör oxå till huset.
Sen gick vi vidare längst älven å jag så en bra läge att fota denna vacka landskyrka (korskyrka)
Huset ni ser här nedan är Elisabeth å Lennarts hus där jag nu befinner mig. Men detta hus för även lite minnen med sig, då jag bodde här när jag va liten med min familj såklart hehe...
Här har lillgumman fullt sjå att leka (dessa är tagna innan Bettan hade vaknat)
Lillskruttans mysiga min =)

Hon tycker om tåget som jag köpte till henne


Här är min mammas fina gravplats... Känns som att jag fick ut ganska mkt av att få besöka mammas grav å rensa bort ogräs å plantera nytt, då jag saknar henne väldigt mkt occh funderar en del på varför skulle just mamma dö för? Men man lever vidare ändå och de tillfällen jag kan besöka henne vilket inte är så ofta så tar jag dom för att det ofta känns lite bättre efteråt.


Isabella hälsar på sin mormors grav för första gången. Hon ser dock lite uttråkad ut här men hon är bara nyvaken å ganska trött.

Stötte förövrigt på min lillebror nere på stan, men han såg inte oss trotts att vi bara kom gående mot honom någon meter ifrån hihi. Men jag ringde å då vände han om, vi pratade en liten stund innan han skulle fortsätta iväg till sitt jobb.

Isabella sover sedan någon timma då hon har varit väldigt trött idag, men hon har blivit förkyld igen och då brukar hon vara väldigt trött å sova mkt.

På fredag är det dax att åka hem igen. Det ska bli jätteroligt att få träffa Oliver å min man igen har saknat dem en hel del speciellt Oliver. Men jag hade hemskt gärna stannat ett tag till här uppe då jag har haft å fortfarande har jättetrevligt. Får försöka planera in en ny resa upp snart å ta med Oliver då.

Vill tacka även jag för två underbara dagar med dig Jonas och din familj. Det va jättetrevligt att få träffa er igen=), Å Inez är ju hur go som helst. Å tack för god mat. Ni får ge Inez en stoor kram från mig och Isabella.

Ha det så bra

KRAMAR






















































1 kommentar:

  1. Hej storasyster

    Det känns jätte udda att bli kallad lillebror, då man oftast blivit kallad storebror :S Kanske dags att vänja sig.

    SvaraRadera