onsdag 9 juni 2010

Nu är det nära!


Hejsan svejsan!


Nu är väskorna packade och inställda i volvon, likaså hennes vagn=). Blir ett kort inlägg idag då jag snart ska lägga mig, känner mig rätt trött faktist (förvånad). Väckarklockan ringer kl 03.30 imorgonbitti, fast jag kommer nog att ställa min på kl 03.00. Vill ha lite tid på mig så jag hinner duscha å äta (om jag e hungring), innan vi rullar från gården till arlanda strax innan 04,30. Det tar ju ett tag att åka dit härifrån då det är dryga 15mil. Å planet lyfter kl 08.05, så om jag ska hinna välja en bra plats lär man vara där i goood tid innan.


Oliver är hos Helena så att han inte ska se när jag å Bella åker, då han själv ville följa med stackarn. Men jag har lovat honom att nästa gång jag ska flyga upp så får han följa med och så får Isabella stanna hemma istället. Men han kommer absolut att få följa med till arlanda den 18:e när jag kommer hem igen.


Nu ligger lillan å skriker lite i sin säng, men somnar nog snart.

Så fort hon somnat så ska även jag lägga mig så man orkar upp sen hehe....


Godnatt å sovgott

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar