tisdag 15 juni 2010

Lite bilder.....


Hej hej!
Nu sover Isabella sedan ett litet tag, hon somnade jättesnabbt idag då hon har lekt med sin kusin Inez hela dagen å hon va även med på Inez dagis avslutning inför sommaren=).
Här kommer det lite bilder.

Detta är min underbart söta å mysiga brorsdotter Inez.

Min älskade dotter smakade på pinnen man har till xylofonen eller vad det nu heter.
Sen skulle hon försöka spela lite på den, men det gick inte så bra hehe=)
Mys Inez
Här kör Inez med sina bilar (duplobilarna)

Isabella tillsammans med hennes underbara moster Maria och hennes underbara morbror Jonas.

Min underbara bror med Isabella=)
Vi va in på barnenshus idag för jag ville köpa en leksak till Inez, har tyvärr inte den på bild då jag glömde bort att fota den. Men hon fick som typ ett torn eller vad man ska kalla det med små kulor i, som man ska lyckas få ner till botten. Vilket kan vara lite halvklurigt. Sen köpte jag dessa två saker till Isabella. Inez har en sån där grej med en plinga i å Bella blev överförtjust i den så då köpte jag en till henne oxå. Hon verkar även tycka om tåget som har små kulor i sig.

Ha en trevlig kväll så höres vi kanske imorgon igen....

KRAMAR





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar