lördag 5 juni 2010

Neej, detta får bara inte vara sant! Håller tummarna stenhårt...

Hej på er!
Allt började på torsdags tidiga eftermiddag innan Jens skulle åka å jobba. Jag tyckte då att Oliver verkade lite slö och såg väldigt trött ut i ögonen så jag tempade honom, å mycket riktigt besannades mina misstankar. Han hade 39 graders feber å va snuvig med lite hosta. Då snurrade tankarna runt i mitt huvud direkt att jag och flickan bara måste klara oss, och funderade varför han skulle till å bli sjuk vid fel tidpugnt, vilket såklart inte han kan hjälpa lill killen min. Igår kväll hade jag känningar i halsen, neeej tänkte jag direkt och Isabella sov som en kratta under stora delar av natten.
Idag har jag typ inte gjort annat än snytit mig å nyst å små hostat, det samma gällde Isabella. Under dagen så fick både jag å flickan feber oxå :(. Vilket vi har ännu, så jag håller tummarna stenhårt nu att vi ska hinna bli friska till torsdag nästa vecka. För då ska jag och dotra ut å resa. Men samtidigt tänker jag att det va tur att febern å förkylningen bröt ut idag å inte tex onsdag nästa vecka. För nu har vi ju ändå chansen att hinna bli friska.
Olivers feber va nästan borta när han la sig, så med lite tur är han frisk imorgon.
Det tråkiga är att jag missar en fest imorgon, då Jens kusin har fyllt 30. Hade så gärna velat vara med på den, men men nu är det som det är. Får vara hemma å kurera mig istället med dotra.
Men en glad nyhet är iaf att på måndag ska vi göra en framvagnsinställning på volvon å på tisdag fm ska vi besiktiga den =)... Hoppas att den går igenom. Å skatten har vi betalt oxå så sen är det bara att tuta å köra med vår älskade å efterlängtade volvo igen=)....
Ha en trevlig kväll
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar