måndag 7 juni 2010

Hej!
Nu är vi på bättringsvägen=). Lillan är i stort sett frisk nu och jag är feberfri tror jag. Har inte tempat mig idag men det känns inte som om jag skulle ha feber, bara denna förkylning att tampas med hehe. Men man vet ju att det kan ta tid att bli av med den.
Idag fick vi åka volvo hem, såååå skön känsla=), den har varit på en verkstad idag å där gjorde de en framvagnsinställning. Imorgon kl 10.20 så ska vi besiktiga den, hoppas att den går igenom med blanka papper.
Minns inte om jag nämde i ett tidigare inlägg (samma inlägg som när vi köpte bilstolen till Isabella). Aja strunt samma va väl det, men i samma veva som hon fick stolen så köpte vi även en dockvagn till Oliver som han så gärna ville ha=). Han fick välja själv mellan 2st ( minns inte riktigt hur den andra såg ut).
Men som ni ser på bilderna nedan så valde han denna fina svart/rosa kombivagn och han leker med den av å till varje dag=)...




Ha en bra morgon dag=)

Godnatt Kramen till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar