måndag 5 juli 2010

Har inte riktigt veta vad jag ska skriva......

Hej!
Nu är det ett tag sedan man skrev här igen. Har inte vetat vad jag ska skriva riktigt, å sen har det varit en del läkarbesök å provtagningar för lillans del, och prover tar de fortfarande från henne. Jag hoppas att det blir sista gången nu på torsdag, då jag är rätt less på detta nu men men, vad gör man inte för att ens barn ska må bra. Hon är lite piggare nu tycker jag men hon e fortfarande blek, Jag hoppas att det blir bra resutat på kommande prover.
Här kommer lite bilder.
Lillskruttan sitter å myser, fast hon har solen lite i ansiktet.
Efter ett litet tag vågade hon sig ut på bron, och försökte fånga solskenet hihi...

Yiiiiiiiiiiippiiiiiiiiiiiii..... Här går det ganska så snabbt
Oliver njöt verkligen av att få bada i poolen vilket jag förstår då det va +31 i skuggan den dagen. (3/7-10)
Hehe, och så landande han i vattnet.

Här har han gömt sig i "kojan" som han sa...
Idag har det varit liiite svalare iaf, men ändå alldeles för varmt. Jag har sett på väderkanalen.se att det kanske ska bli regn imorgon å hoppas att det stämmer, men jag ska ändå titta på tv4:s väder nu snart för att se så det inte har blivit några ändringar.
Resten av familjen sover redan, mannen la sig tidigt då han ska upp inatt å jobba, men sen är han ledig tre härliga dagar=)......
Om en stund är det dax för john blund att göra entré för mig med..
Sovgott och dröm sött
Ha en trevlig morgondag!
Kramen







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar