fredag 26 juni 2009

Gravöl...

Hej Hej.

Världen står i sorg. Den störste har lämnat oss. Michael Jackson är död. Ringde till morsan idag, då vi har haft barnvakt sen igår. Jag och jenny va till västerås på Rix fm festival. Hon frågade mig om jag hade fått hennes mess sent igår kväll, men då telen har legat på laddning, har jag inte haft den igång.
Hon berättade att Mr Jackson hade tagit sitt sista andetag. Blev inte direkt påverkad av det till en början, men under dagens gång har det sjunkit in mer och mer. Trots allt har världen förlorat en ikon, en världsartist. Men framför allt har vi förlorat en.........legend.

I övrigt så lider vi vidare i värmen. I allmänhet har vi mellan 27-30 grader. Grabben tycks dock stortrivas. Han gnäller inte över nån värme. Jenny är väl den som lider mest tror jag. Det visade sig inte minst igår, när vi va till västerås. Värmen blev jobbig, och vi fick tyvärr lämna publiken vid ett par tillfällen för att sätta oss i skuggan. Men det va en trevlig tillställning ändå, och lite senare under kvällen blev det riktigt behagligt. Okay artister hade de släpat till v-ås. Bl.a Lili o sussie va där, starpilots mfl, mfl. Vi va hemma vid midnatt, och hämtade grabben vid två-tiden ca. En Sväng till våran gode vän Helena hann vi med, innan det va dags att åka hem. Nu sitter man här med värmeslag och sorg. Men i natt är det som tur är jobb som väntar.
Fram till i morgon kväll får ni ha det så bra där ute.
Sköt om er.
Puss o kram




Michael Jackson
29/8 1958 - 26/6 2009
***Rest In Peace***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar