torsdag 2 juli 2009

Rädd liten kille.

Hej hej!
Sitter i skrivande stund med en väldans ryggvärk, tror att bebisen ligger långt bak denna gången. För när jag väntade både Lukas och Oliver hade jag långt i från så här ont.
För övrigt har Oliver kommit in i en period där han är väldigt rädd när han ska lägga sig och sova. Han säger att ett lejon kommer och biter honom. Så vi får sitta hos honom igen, så att rädslan inte förstärks och tala om för honom att det enda lejon som finns på hans rum är hans goselejon som bara vill kramas med honom och är jättesnällt. Sen kramar jag eller Jens om hans lejon för att visa att det inte finns något farligt inne på hans rum.... Så han har det lite jobbigt inför nattningen just nu lilla killen.
Nä nu måste jag lägga mig ner och vila ryggen känner jag. Ha en trevlig kväll allesammans där ute:-)
Kram kram
Min mage i V31+5 dagar. (bilden togs igår den 1/7-09)

3 kommentarer:

  1. Det börjar närma sig nu :) Vad säger Oliver om att få ett syskon?

    SvaraRadera
  2. hmmm...mådde du lika illa när du väntade pojkarna som under denna grav? Jag tippar nämligen på att du har en liten tjej i magen.. :P Fast jag vet ju inte om du redan vet vad du har i magen..ultraljud å grejer.. :P

    SvaraRadera
  3. Okej, va roligt att han är intresserad :) Ska bli spännande att se vilket kön du får. Vad tror du själv då?

    Det är en fejk tatoo jag skaffade under festivalen, får väl se om jag ska skaffa en en tatoo på Inez senare :)

    Inez är 68 cm lång och väger 7160 :)

    SvaraRadera