tisdag 28 juli 2009

Long time ago!!!!!!

Hallå på er där ute!

Ursäkta att det har dröjt så länge. Vi har haft fullt upp här hemma sen har inte datan fungerat då herr Hassel klantade till det, hahaha! Det plopprade upp en ruta om systemändring på datan och han bad mig genast att blocka och sen fungerade ingenting på datan morr..... Men det är fixat nu äntligen:-).

Lite uppdatering då.
Vi har haft Jens två barn här vilket va trevligt då det är drygt tre måndader sen sist, så jag, Jens, Helena och Frida tog med oss ungarna till Västerås och lät barna leka ruset av sig inne på Busborgen:-). Super roligt ställe. Jag höll igång med dem som bara tusan under den första timman haha Jens å Helena va så oroliga för en tidig förlossning:-) Men jag sa bara: "Ja då slipper jag ju ryggvärken snabbare haha" Å att jag ville ha roligt jag med:-)....

Sen har vi hållt på med alla förberedelser inför vigseln som kommer att ske på Lördag fm nu den 1/8-09. På fredag så kommer det sista förberedelserna att fixas. Sen efter vigseln som är här hemma så kommer vi att äta lunch och tårta på Gammelgården i Västerfärnebo. Dit kommer vi att göra en mkt trevlig entre' där alla väntar på oss, men vilken entre' det blir kan jag inte berätta ännu:-P.......

Vigselförättaren har precis varit här, så vi har gått igenom litegranna om Lördagen.
Annars har det inte hänt så mkt mer utom att min älskling fyllde år igår, så vi hade en heldag inne i V-ås, hämtade ut ringarna, beställde tårta m.m. Vi va även in till Ikea och handlade en spegel å en hylla till toan. Så nu längtar man mest efter Lördag:-)...

Ps. Tårtan beställde vi inne i Avesta Ds.

Ha det bra där ute.
Kram kram!

2 kommentarer:

  1. Hur är det med er då? Det börjar dra ihop sig mot BF ;) hur känns det i kroppen?

    MVH. Ung pappa till Inez

    SvaraRadera
  2. Det är bara bra med oss :) Vi är väl väldigt nyfikna på vad som kommer att bestämmas och göras på vårat bokade besök på barn :S

    SvaraRadera