tisdag 4 augusti 2009

Bilder från i lördags del 2.

Här blir vi vigda:-)
Här får Jens sin ring
Å här får jag min:-)
Herr å fru Hassel...
Ringarna...
Jens och brorsans sambo Linne'a:-)
Jag å brorsan
Jens, jag å våra vittnen Maj och Runo.....
I denna pärla anlände vi till gammelgården i västerfärnebo.
Oliver blåser såpbubblor på mamma å pappa:-)
Arvid hjälper till att blåsa bubblor.
Här delas det ut vin och alcoholfri cider.
Några av alla gäster
Makarna Hassel:-)
Erica, Maja , Stina och Thord
Jens morbror Hasse å moster Karin
Oliver, å några släktingar till Thord.
Jens kusin Roger, Thords syster Lilian å hennes man Kent.
Svärföräldrarna Thord å Lillemor
Tårtan där våra namn stod.
Vackert:-)
På denna fina tårta stod datumet å årtalet:-)
Min underbart söta brorsson Arvid:-)
Presentöppning:-)
Vi fick även pengar utav mina bekanta som jag kännt sedan jag va en bebis. De hade tyvärr inte möjlighet att närvara. Men ni ska ha ett stort tack ändå för er medverkan:-) Elisabeth och Lennart!
Denna dagen var helt perfekt, allt gick enligt planerna, och ett stort tack till svärföräldrarna som hade fixat denna fina fest på gammelgården. Ett tack till alla gäster som va med oss på vår dag:-), Och ett stort tack till min bror Daniel som ställde upp och spelade en väldigt vacker låt på sin mandora......
Ha en bra dag på er alla där ute:-) Kram kram

























1 kommentar: